Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Inget ljud i headset efter uppdatering till iOS 10


beckis

Rekommendera Poster

Japp, för mig kvarstår det så senaste tipset är att installera om telefonen som en ny då man gissar på att det ligger nere i mjukvaran och följt med från förra luren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm detta är så segt!

Jag upptäckte häromdagen att det är samma problem om man ska lyssna på Spotify med headsetet. Man måste pausa låten, dra ut headsetet, trycka in headsetet och spela låten igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

För mig har nu problemet försvunnit efter att jag pratat med Apple Support (telefon: 020-100529). Medan vi pratade så nollställde vi inställningarna (Allmänt -> Nollställ -> Nollställ alla inställningar). Ej radera allt.

 

Efter att telefonen hade startat om så ringde de upp och det har fungerat sedan dess (2 dagar).

Apple rekommenderade mig att inte återställa från säkerhetskopia då eventuella problem kan medfölja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...