beckis Postad 11 januari, 2017 Författare Share Postad 11 januari, 2017 Japp, för mig kvarstår det så senaste tipset är att installera om telefonen som en ny då man gissar på att det ligger nere i mjukvaran och följt med från förra luren. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Autorotate Postad 14 januari, 2017 Share Postad 14 januari, 2017 Hmm detta är så segt! Jag upptäckte häromdagen att det är samma problem om man ska lyssna på Spotify med headsetet. Man måste pausa låten, dra ut headsetet, trycka in headsetet och spela låten igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Autorotate Postad 9 februari, 2017 Share Postad 9 februari, 2017 För mig har nu problemet försvunnit efter att jag pratat med Apple Support (telefon: 020-100529). Medan vi pratade så nollställde vi inställningarna (Allmänt -> Nollställ -> Nollställ alla inställningar). Ej radera allt. Efter att telefonen hade startat om så ringde de upp och det har fungerat sedan dess (2 dagar). Apple rekommenderade mig att inte återställa från säkerhetskopia då eventuella problem kan medfölja. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.