AndersO Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 Hej. Finns det något bra program/app att kopiera alla iMessage i luren och sen återställa dem? Apple vill att jag ska återställa min telefon men jag får inte återställa med min iCloud backup för då får jag samma fel igen påstår dem. Har problem med min kamera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackshady Posted January 7, 2020 Share Posted January 7, 2020 Joyoshare iphone data recovery mac kan både säkerhetskopiera dina data enkelt och återställa dem. Denna programvara säkerhetskopierar dina data till iCloud och iTunes samtidigt, så att informationen inte går vilse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KMN Posted January 7, 2020 Share Posted January 7, 2020 Ja, den som väntar på något gott… Men tre och ett halvt år?! Har Anders ens kvar sin iPhone? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackshady Posted January 7, 2020 Share Posted January 7, 2020 när du köper en iphone kommer antalet Apple-enheter du äger bara att öka Link to comment Share on other sites More sharing options...
lappen71 Posted January 7, 2020 Share Posted January 7, 2020 9 timmar sedan, blackshady säger: när du köper en iphone kommer antalet Apple-enheter du äger bara att öka No shit sherlock ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raphael Posted January 7, 2020 Share Posted January 7, 2020 12 timmar sedan, blackshady säger: när du köper en iphone kommer antalet Apple-enheter du äger bara att öka Inte nödvändigtvis. Om jag köper en iPhone och samtidigt ger bort eller säljer min gamla, då har ju inte antalet Apple-enheter jag äger ökat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts