Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kompassen snurrar på min 6:a


ceddan9

Rekommendera Poster

Behöver hjälp!

När jag ska gå in och kalibrera kompassen så snurrar den bara runt hela tiden. Det är ingen ordning alls. Klockan/kompassen snurrar runt olika hastiheter även fast den ligger på bordet. Kalibrera horisontalvinkeln fungerar inte heller, den stabiliseras inte. en 360 video på Youtube går inte att titta på eftersom den går runt hela tiden trots att jag har telefonen helt stilla.

iOS 9.3.3

 

ceddan

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

Kunne godt tyde på, at du har fået virus på din telefon. Det sker nemlig tit, hvis man er inde på mange underlige sider på sin telefon. Det er også sket for mig, og derfor skal jeg købe en iPhone 7, når den udkommer.

 

Jeg ved ikke rigtigt, hvad du kan gøre... Jeg prøvede at kontakte Apple, men de ville intet gøre!

 

Held og lykke!

 

Magnus

Webmaster hos iPhone7priser.dk

 

Finns inga virus till iOS.

 

 

Behöver hjälp!

När jag ska gå in och kalibrera kompassen så snurrar den bara runt hela tiden. Det är ingen ordning alls. Klockan/kompassen snurrar runt olika hastiheter även fast den ligger på bordet. Kalibrera horisontalvinkeln fungerar inte heller, den stabiliseras inte. en 360 video på Youtube går inte att titta på eftersom den går runt hela tiden trots att jag har telefonen helt stilla.

iOS 9.3.3

 

ceddan

 

 

 

Testat nollställa alla inställningar? Testat återställa från säkerhetskopia?

 

Du vet kompassen ska ju snurra medans du kalibrerar den?

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...

Kolla så att det inte finns magneter i omedelbar närhet, t.ex i fodralet. Min kompass är oanvändbar i sådana fodral eller bilfästen av magnettyp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...