Rob Posted August 1, 2016 Share Posted August 1, 2016 Jag är (äntligen) på väg att lägga över alla mina bilder i iCloud, men först har jag en enkel fråga som jag inte hittat svar på . Överförs bara originalbilderna eller även ändringarna i bilderna? Jag har gjort en massa ändringar i mina bilder på min mac såsom cropping och filter. Kommer dessa ändringar att synas på mina andra enheter som jag kopplar till iCloud? Det står överallt att de ändringar jag gör EFTER jag har lagt över bilderna kommer att synas på alla enheter, men alltså inget om de ändringar jag redan gjort FÖRE överföringen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob Posted August 5, 2016 Author Share Posted August 5, 2016 Finns det ingen på forumet som använder iCloud till bilder? Om JA, hade du redigerat bilderna med filter, beskärningar, retuscheringar etc INNAN du la upp bilderna på iCloud? Om JA, syns dessa ändringar i dina bilder nu också i iCloud och på dina andra enheter (iPhone, iPad) ? Tacksam för svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.