Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iMovie gratis?


lolofication

Rekommendera Poster

lolofication

Hej,

jag har problem att få ner iMovie gratis till iphonen (inte heller de andra apparna som ska vara gratis är det men det är iMovie jag är ute efter).

Jag har haft iPhone de senaste 7 åren och har därför ett rätt gammalt Apple ID, kan det vara det som spökar?

 

Jag köpte iPhone 6S (16 GB) i våras så visst borde jag ha "rätt till" de apparna gratis? Någon som har tips på lösning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lolofication

Ska tillägga att jag provat de simpla grejerna som att logga ut och in mitt Apple ID, startat om telefonen, rensat cachen i safari och även provat att ändrat till United States i app store.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Är det samma 6s du försöker installera på, eller en annan?

 

Försvann de vid nån återställning? Och är du fortfarande på iOS 9?

 

Som jag förstår det så får du apparna på ditt App store-konto när du loggar in på app store på nyköpt hårdvara. Sen kan du ladda ner dem från vilken annan enhet du vill med samma konto, precis som om du hade köpt dem som vanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lolofication

Är det samma 6s du försöker installera på, eller en annan?

 

Försvann de vid nån återställning? Och är du fortfarande på iOS 9?

 

Som jag förstår det så får du apparna på ditt App store-konto när du loggar in på app store på nyköpt hårdvara. Sen kan du ladda ner dem från vilken annan enhet du vill med samma konto, precis som om du hade köpt dem som vanligt.

 

Det är samma 6s som jag försöker installera på.

När jag tänker efter så har jag aldrig haft de apparna på 6:an, men när jag köpte 5s hade jag de apparna förinstallerade på den vid första uppstart.

 

Nu vet jag inte vad som hänt för nu är Appstore en blank sida för mig, det enda jag kan se är vilka appar som blivit uppdaterade..........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...