Nyhetsroboten Posted July 1, 2016 Share Posted July 1, 2016 Kan användas fram till den 29 juli. Läs hela nyheten på MacWorld.se! Link to comment Share on other sites More sharing options...
davidredjoy Posted July 1, 2016 Share Posted July 1, 2016 Är grymt besviken, bästa appen Facebook någonsin gjort... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted July 1, 2016 Share Posted July 1, 2016 De kunde ha skrotat Messenger också, i alla fall Androidversionen. Folk är vansinniga på de senaste versionerna. Jag också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
davidredjoy Posted July 4, 2016 Share Posted July 4, 2016 De kunde ha skrotat Messenger också, i alla fall Androidversionen. Folk är vansinniga på de senaste versionerna. Jag också. Har aldrig haft Messenger installerad ens - vansinning på att Facebook på något sätt tror man vill ha olika appar för dess funktioner... Snart gör dom väl olika appar om man ska "gilla" eller "dela" något... - Därför jag använde Paper, allt i ett - nyheter och annat intressant i samma app... Som dessutom var snyggare uppbyggt än något dom gjort sen dess... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted July 4, 2016 Share Posted July 4, 2016 ... vansinning på att Facebook på något sätt tror man vill ha olika appar för dess funktioner... ... ▲ ▼ - Därför jag använde Paper, allt i ett - nyheter och annat intressant i samma app... ... Jag får inte de där uttalandena att gå ihop riktigt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.