Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Det är jag


sevensleeper
 Share

Rekommendera Poster

sevensleeper

Dags för en presentation tror jag. Jag föddes naken 1980 av min mor. Mac-användare sedan 2008, var en riktig PC-nörd innan dess och byggde och klockade datorer. Jobbar som chef inom utbildning, är Arsenal-fan, reser vid varje ledigt tillfälle, nybliven bi-odlare och soon to be pappa för första gången. Mat, vin och musik är något som jag gärna nyttjar mycket av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen hit.

 

Biodlare, då har du mycket att läsa i min tråd :whistling:

 

https://forum.macworld.se/topic/17651-poca-och-hans-bigaard/?hl=%2Bpoca+%2Boch+%2Bhans+%2Bbig%E5rd

 

skapades 2005, många inlägg finns tidigare spridda i Papperskorgen.

Redigerad av Pocahontas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Hej och välkommen hit.

 

Biodlare, då har du mycket att läsa i min tråd :whistling:

 

https://forum.macworld.se/topic/17651-poca-och-hans-bigaard/?hl=%2Bpoca+%2Boch+%2Bhans+%2Bbig%E5rd

 

skapades 2005, många inlägg finns tidigare spridda i Papperskorgen.

Tackar!

 

Ah, ska kolla in, kul med fler odlare! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags för en presentation tror jag. Jag föddes naken 1980 av min mor. Mac-användare sedan 2008, var en riktig PC-nörd innan dess och byggde och klockade datorer. Jobbar som chef inom utbildning, är Arsenal-fan, reser vid varje ledigt tillfälle, nybliven bi-odlare och soon to be pappa för första gången. Mat, vin och musik är något som jag gärna nyttjar mycket av.

..och sover gärna länge på mornarna, eller? ;) Känn dig som hemma. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags för en presentation tror jag. Jag föddes naken 1980 av min mor. Mac-användare sedan 2008, var en riktig PC-nörd innan dess och byggde och klockade datorer. Jobbar som chef inom utbildning, är Arsenal-fan, reser vid varje ledigt tillfälle, nybliven bi-odlare och soon to be pappa för första gången. Mat, vin och musik är något som jag gärna nyttjar mycket av.

Välkommen. :yeahbaby:

 

Är samma här... Föddes naken, trött och hungrig. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

..och sover gärna länge på mornarna, eller? ;) Känn dig som hemma. :)

Haha! Man kan tro det med tanke på mitt alias, men så är icke fallet. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Välkommen. :yeahbaby:

 

Är samma här... Föddes naken, trött och hungrig. :ThumbsUp:

Vanlig kombo, antaligen. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommet i vårt lilla kryp in ??

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Välkommen! Vilket jag väl borde ha önskat dig redan i augusti ifjol. :)

Tackar. Ja, jag smög in här förra året när jag hade problem med min MB, nu går den dock som en klocka. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Välkommet i vårt lilla kryp in

Tackar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar. Ja, jag smög in här förra året när jag hade problem med min MB, nu går den dock som en klocka. :)

...som en Watch hetere väl nuförtiden.... :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...som en Watch hetere väl nuförtiden.... :hihihi:

Ja, intressant, den heter tydligen Apple Watch eller Watch, inte Iwatch (eller iWatch som Apple brukar skriva om sina Iprylar). Det kanske beror på att ordet annars då går från substantiv (klocka) till verb (betrakta/bevaka/observera). :nerd:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, intressant, den heter tydligen Apple Watch eller Watch, inte Iwatch (eller iWatch som Apple brukar skriva om sina Iprylar). Det kanske beror på att ordet annars då går från substantiv (klocka) till verb (betrakta/bevaka/observera). :nerd:

Eller så beror det på att reklamchefen tyckte det ordet låg bra i munnen..... Utåt förklarar man valet med den långa kreativa processen som stegvis formade en ide som föll i god jord hos medarbetarna som bejakade valet. Den avvikande iden med att skippa i-et som grädde på det finurliga moset. ( Man måste ju kunna ta betalt också.... )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller så beror det på att reklamchefen tyckte det ordet låg bra i munnen..... Utåt förklarar man valet med den långa kreativa processen som stegvis formade en ide som föll i god jord hos medarbetarna som bejakade valet. Den avvikande iden med att skippa i-et som grädde på det finurliga moset. ( Man måste ju kunna ta betalt också.... )

De kan inte vara riktigt klocka! :w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De kan inte vara riktigt klocka! :w00t:

Det är klokrent! :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

...som en Watch hetere väl nuförtiden.... :hihihi:

Skönt att det är fler med Gbg-humor. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Ja, intressant, den heter tydligen Apple Watch eller Watch, inte Iwatch (eller iWatch som Apple brukar skriva om sina Iprylar). Det kanske beror på att ordet annars då går från substantiv (klocka) till verb (betrakta/bevaka/observera). :nerd:

Ja, eller om de gjorde klockor för barn: "iWatchKids". Kan bli fel... :totaltgalen:;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 years later...

I'm back! Eller, typ. Jag har ju varit frånvarande i cirka ett år. Galet mycket privat med nytt jobb, bygga hus och så ta hand om barn... Ska försöka hänga mer här, för jag vill ju hänga mer här. Egentligen. Jag har blivit aktie-torsk undertiden så det har också ätit mycket tid. Jag har kvar min numera gamla (2 år) iMac, men den rullar fortfarande fint så den får puttra på. Den enda teknik som uppgraderats i "Appleprylar"-listan är att jag bytt mobil. 
 

Väl mött.



// sjusovaren 

  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har saknat dig. Välkommen åter.

  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, Telly82 säger:

Jag har saknat dig. Välkommen åter.

:) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

56 minuter sedan, sevensleeper säger:

I'm back! Eller, typ. Jag har ju varit frånvarande i cirka ett år. Galet mycket privat med nytt jobb, bygga hus och så ta hand om barn... Ska försöka hänga mer här, för jag vill ju hänga mer här. Egentligen. Jag har blivit aktie-torsk undertiden så det har också ätit mycket tid. Jag har kvar min numera gamla (2 år) iMac, men den rullar fortfarande fint så den får puttra på. Den enda teknik som uppgraderats i "Appleprylar"-listan är att jag bytt mobil. 
 

Väl mött.



// sjusovaren 

Och vi som trodde att du hade långsemester i Karibien.

  • Haha 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, sevensleeper säger:

I'm back! Eller, typ. Jag har ju varit frånvarande i cirka ett år. Galet mycket privat med nytt jobb, bygga hus och så ta hand om barn... Ska försöka hänga mer här, för jag vill ju hänga mer här. Egentligen. Jag har blivit aktie-torsk undertiden så det har också ätit mycket tid. Jag har kvar min numera gamla (2 år) iMac, men den rullar fortfarande fint så den får puttra på. Den enda teknik som uppgraderats i "Appleprylar"-listan är att jag bytt mobil. 
 

Väl mött.



// sjusovaren 

Oj! Väckte jag dig...??

 

:hihihi:

  • Haha 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, ronny säger:

Och vi som trodde att du hade långsemester i Karibien.

Haha! I wish!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Axelman säger:

Oj! Väckte jag dig...??

 

:hihihi:

*Gäsp*

Tveklöst. ;) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...