Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Det är jag


sevensleeper
 Share

Rekommendera Poster

sevensleeper

Dags för en presentation tror jag. Jag föddes naken 1980 av min mor. Mac-användare sedan 2008, var en riktig PC-nörd innan dess och byggde och klockade datorer. Jobbar som chef inom utbildning, är Arsenal-fan, reser vid varje ledigt tillfälle, nybliven bi-odlare och soon to be pappa för första gången. Mat, vin och musik är något som jag gärna nyttjar mycket av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen hit.

 

Biodlare, då har du mycket att läsa i min tråd :whistling:

 

https://forum.macworld.se/topic/17651-poca-och-hans-bigaard/?hl=%2Bpoca+%2Boch+%2Bhans+%2Bbig%E5rd

 

skapades 2005, många inlägg finns tidigare spridda i Papperskorgen.

Redigerad av Pocahontas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Hej och välkommen hit.

 

Biodlare, då har du mycket att läsa i min tråd :whistling:

 

https://forum.macworld.se/topic/17651-poca-och-hans-bigaard/?hl=%2Bpoca+%2Boch+%2Bhans+%2Bbig%E5rd

 

skapades 2005, många inlägg finns tidigare spridda i Papperskorgen.

Tackar!

 

Ah, ska kolla in, kul med fler odlare! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags för en presentation tror jag. Jag föddes naken 1980 av min mor. Mac-användare sedan 2008, var en riktig PC-nörd innan dess och byggde och klockade datorer. Jobbar som chef inom utbildning, är Arsenal-fan, reser vid varje ledigt tillfälle, nybliven bi-odlare och soon to be pappa för första gången. Mat, vin och musik är något som jag gärna nyttjar mycket av.

..och sover gärna länge på mornarna, eller? ;) Känn dig som hemma. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser