Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Dålig utskrift


burman84

Rekommendera Poster

Hej, har idag köpt mig min första laserskrivare och fått igång den men utskrifterna blir inte bra. Dom ser ut så här:

 

img-2002.JPG?width=150

 

Har skakat kasseterna utan framgång.

Ska det vara så här eller ska jag lämna tillbaka den?

 

Även provat 2 olika papper med samma resultat..

 

Skrivaren är en Samsung C480W

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är problemet? Svag text på delar av papperet? Gråa fält på papperet?

 

Vad är originalet till utskriften? Ett textdokument? Ett foto av text? En skannad text?

 

Kan man skriva ut en testsida direkt på skrivaren? (Alltså utan dator.) Hur ser den ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är problemet? Svag text på delar av papperet? Gråa fält på papperet?

 

Vad är originalet till utskriften? Ett textdokument? Ett foto av text? En skannad text?

 

Kan man skriva ut en testsida direkt på skrivaren? (Alltså utan dator.) Hur ser den ut?

Hej, utsidan av dokumentet blir skarpt och sen blir det ljusare in mot mitten av texten.

Orginalet är ett pagedokument. Har provat att leta hur man skriver ut testdokument från datorn, men vet inte vart man hittar den funktionen på macen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, då tycker jag att du ska reklamera skrivaren. Tyvärr, ibland får man måndagsexemplar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många utskrifter har du gjort? Är det lika dåligt hela tiden eller blir det bättre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej provat 15 sidor men ingen skillnad, vart å byta sen till en ny idag men ligger borta på jobb så kan inte testa den först om 10 dar :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...