Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Står att det finns ett oläst mail som inte finns. Hur lösa?


Orfeus

Rekommendera Poster

På min iPad verkar det vara något konstigt med mail-programmet. På ett av kontona står det att det finns ett oläst meddelande, som jag är rätt säker på inte finns. Meddelandet syns bara i programmet och inte på ikonen och jag såklart hittar jag inte mailet någonstans.

Hur gör jag för att få bort detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Har du stängt av och startat om iPaden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret! :)

 

Det har jag provat, men ingen bättring

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Hade så min ena iPad också, kommer faktiskt inte ihåg hur jag gjorde för att ta bort.

Var inne på MacForum i kungsbacka och fick löst det.

Har ett svagt minne av att vi ev tog bort kontot, och sedan lade tillbaka det igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På min iPad verkar det vara något konstigt med mail-programmet. På ett av kontona står det att det finns ett oläst meddelande, som jag är rätt säker på inte finns. Meddelandet syns bara i programmet och inte på ikonen och jag såklart hittar jag inte mailet någonstans.

 

Hur gör jag för att få bort detta?

 

Prova Pocahontas tips att ta bort kontot och sedan lägga till det igen.

 

Det funkade för mig när jag hade samma problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Minns du när det inträffade? I sådana fall kan du testa att klicka på samtliga mail från det datumet till nu. Det har buggat för mig förr och då har jag gått in på redan lästa mail och fått bort ikonen, tror det är det som är ditt problem. Alternativt kolla skräppost/andra kataloger om där ligger något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...