Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Ramji

MacBook reparation

Rekommendera Poster

Hej!

Hade nyligen fått problem med min MacBook pro 13 retina där tangentbordet inte fungerade riktigt som det skulle, fick tangentbordet utbytt. (Gick på garantin).Min far hämtade ut datorn då jag bor på en annan ort. Kommer hem efter ca 2veckor för att hämta datorn och märker då att de är två stora repor på skärmen ca 6cm långa och ganska grova, känns som de under reparationen har tappat en skruvmejsel eller något liknande.

Då är min fråga, vad ska jag göra? Ska jag ringa dit där jag lämnande in den eller till Apple? Har någon annan varit med om något liknande?

 

Tacksam för svar!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Naturliga reaktionen är väl att återvända till återförsäljaren som utförde garantijobbet och ifrågasätta utförandet?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Japp, får göra det på måndag och hoppas på det bästa!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skriv hur det gick, vore intressant att veta vad de säger.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Japp, får göra det på måndag och hoppas på det bästa!

Ett annat litet problem också är att jag har redan fyllt i deras enkät om hur servicen var då min far tyckte att datorn såg bra ut.

Får hoppas på det bästa!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det som kan sätta käppar i hjulet, är att det är ju en tid sedan datorn hämtades ut.

 

Men, som sagt, rapportera tillbaka vad de säger om det.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Du kan absolut reklamera en reparation.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu



×
×
  • Skapa nytt...