Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

MacBook reparation


Ramji

Rekommendera Poster

Hej!

Hade nyligen fått problem med min MacBook pro 13 retina där tangentbordet inte fungerade riktigt som det skulle, fick tangentbordet utbytt. (Gick på garantin).Min far hämtade ut datorn då jag bor på en annan ort. Kommer hem efter ca 2veckor för att hämta datorn och märker då att de är två stora repor på skärmen ca 6cm långa och ganska grova, känns som de under reparationen har tappat en skruvmejsel eller något liknande.

Då är min fråga, vad ska jag göra? Ska jag ringa dit där jag lämnande in den eller till Apple? Har någon annan varit med om något liknande?

 

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Naturliga reaktionen är väl att återvända till återförsäljaren som utförde garantijobbet och ifrågasätta utförandet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Skriv hur det gick, vore intressant att veta vad de säger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, får göra det på måndag och hoppas på det bästa!

Ett annat litet problem också är att jag har redan fyllt i deras enkät om hur servicen var då min far tyckte att datorn såg bra ut.

Får hoppas på det bästa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stereotypen

Det som kan sätta käppar i hjulet, är att det är ju en tid sedan datorn hämtades ut.

 

Men, som sagt, rapportera tillbaka vad de säger om det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan absolut reklamera en reparation.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...