Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hjälp med El Capitan installation


Hygglo
 Share

Rekommendera Poster

7 timmar sedan, ferazop säger:

Jag tycker att du ska kassera uppdateringsfilen du laddade ner och ladda ner en ny.

 

2 timmar sedan, Proton säger:

Jag körde el kapten till och med på mina hackintoshar så det låter märkligt att det strular på äkta vara

Tråden är från 2021. Troligen är problemet obsolet .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många vill ha El Capitan, men det kan vara krångligt, jag har inte lyckats installera den på någon av mina hårddiskar på min Mac Pro där jag kör Mojave och High Sierra på olika hårddiskar. 
Skulle vilja ha iPhoto, men då blir det väl Mavericks och det har jag svårt att tänka mig ens är möjligt att installera. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

22 timmar sedan, boevil säger:

 

Tråden är från 2021. Troligen är problemet obsolet .

Ja förmodligen men jag kör fortfarande Mountainlion på en del av mina maskiner, tror till och med att några går på Snow leo.

 

När jag live streamar tex så kör jag med två som går på ML ink en på el capitain eller kanske maveriks har glömt och en Lenovo y720 laptop på win 10. Så det är en jäkla flexsibel uppsättning med switchers, capture kort och usb3 så jag har möjlighet till 12 av varandra oberoende dslr kameror och i och i princip obegränst antal ljudspår. Givetvis också mediafiler och screencapping.

 

Så gammalt skit kan vara bra skit

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, Proton säger:

Ja förmodligen men jag kör fortfarande Mountainlion på en del av mina maskiner, tror till och med att några går på Snow leo.

 

När jag live streamar tex så kör jag med två som går på ML ink en på el capitain eller kanske maveriks har glömt och en Lenovo y720 laptop på win 10. Så det är en jäkla flexsibel uppsättning med switchers, capture kort och usb3 så jag har möjlighet till 12 av varandra oberoende dslr kameror och i och i princip obegränst antal ljudspår. Givetvis också mediafiler och screencapping.

 

Så gammalt skit kan vara bra skit

Jo, jag vet, kör Snowleopard själv på gammal MacBook. 
Jag menade bara att TS troligen fått det att fungera eller lagt ned.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...