Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Här är nya Ipad Pro med 9,7-tumsskärm

Nyhetsroboten

Recommended Posts

sevensleeper

Vad jag kan se på Apples hemsida så står det inte hur mycket RAM den kommer få. Någon som sett något? Det är ju inte en helt oviktig detalj...

Nån som vet om den fick högre upplösning än Air 2 eller är det samma?

Edit: såg nu att det är samma som Air 2, blir att behålla min ett halvår till då. :(

sevensleeper

Det är ju sjukt jäkla dåligt! Minst 4. Jag menar, en Samsung Galaxy S7 har 4 gb ram och det är en lur, inte en "pro"-padda. Sinnes.

Det är ju sjukt jäkla dåligt! Minst 4. Jag menar, en Samsung Galaxy S7 har 4 gb ram och det är en lur, inte en "pro"-padda. Sinnes.

Finns en anledning till varför android kräver mycket ram så det går inte att jämföra mellan dessa två OS.

sevensleeper

Finns en anledning till varför android kräver mycket ram så det går inte att jämföra mellan dessa två OS.

Förvisso sant, men den stora Pro:n fick ju 4.

Förvisso sant, men den stora Pro:n fick ju 4.

På ett sätt känns ju det skönt att inte behöva byta ut min Air 2 nu även om jag gillar nya prylar. Behåller min tills nästa uppgradering av 9.7" istället och då hoppas jag på högre upplösning och mer RAM. :)

sevensleeper

På ett sätt känns ju det skönt att inte behöva byta ut min Air 2 nu även om jag gillar nya prylar. Behåller min tills nästa uppgradering av 9.7" istället och då hoppas jag på högre upplösning och mer RAM. :)

Klokt. Jag köpte en Air 2 istället för en pro 9,7" för att jag bara hade en gammal iPad 2 som var sååå trött. Hade övervägt att köpa en pro om det var 4 gb ram.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...