Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Kukbilen slår till

Ollie Williams

Recommended Posts

Ollie Williams

Jag tycker att vi ska ge bilen all den uppmärksamhet den förtjänar. Blir vi köpsugna?

post-66896-0-65199100-1458402488_thumb.png

Någon som är full idag :)

Har du en iPad och går in på här på forumet får du upp denna djävla bil som fyller hela skärmen, och den går inte att klicka bort.

Aha ok :)

Ollie Williams

Precis som Poca skriver. Och då kan väl den där bilen få lite skit tillbaks tänkte jag.

Stänger man av javascript så försvinner bilfan

Har du en iPad och går in på här på forumet får du upp denna djävla bil som fyller hela skärmen, och den går inte att klicka bort.

Precis som Poca skriver. Och då kan väl den där bilen få lite skit tillbaks tänkte jag.

Aha, jag undrade också över sakernas tillstånd. Kan man inte köra annonsblockerare på Ipad?

Vad gör Javascript för nytta?

Nackdelen med att ha det avstängt?

Vad gör Javascript för nytta?

Nackdelen med att ha det avstängt?

Ev att andra sidfunktioner, utseende och sånt slutar att fungera. T ex när man klickar på svara, så laddas inlägget i skrivrutan nedanför, eller när man multiciterar så kommer en liten ruta upp med hur många man valt. I listan med nya inlägg.... t ex markera som läst. Den lär inte funka.

Ev att andra sidfunktioner, utseende och sånt slutar att fungera. T ex när man klickar på svara, så laddas inlägget i skrivrutan nedanför, eller när man multiciterar så kommer en liten ruta upp med hur många man valt. I listan med nya inlägg.... t ex markera som läst. Den lär inte funka.

OK, jag får testa och se

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...