Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Distriktsåklagare i San Bernardino: “Telefonen kan ha dolt virus”

Nyhetsroboten

Recommended Posts

Det verkar som om det är virus på flera ställen.

post-363-0-75758000-1457092011_thumb.png

Det verkar som om det är virus på flera ställen.

Det blir så när den som sklriver artikeln gör det med specialtecken, tex många titlar man ändra som innehåller – el — (⌥- el ⇧⌥-). Det brukar vara de enda nu, men den kanske inte fixade sista citatstecknet där. ”

Ja " " verkar ha missat på flera ställen

Det var väl teckenuppsättningen som inte stämde

Ja " " verkar ha missat på flera ställen

Det var väl teckenuppsättningen som inte stämde

Joel förklarade det rel nyligen med att det inte är samma teckenkodning på forumet och det som genererar artiklarna. Då kan det bli så. Försöker korrigera när jag ser/kan. :crossfingers:

Ollie Williams

När myndigheternas talepersoner kommer med sådant här förefaller ju vilka andra stolligheter som helst vettiga vid jämförelse.

När myndigheternas talepersoner kommer med sådant här förefaller ju vilka andra stolligheter som helst vettiga vid jämförelse.

Ja, nästan alla i a f. :)

Joel förklarade det rel nyligen med att det inte är samma teckenkodning på forumet och det som genererar artiklarna. Då kan det bli så. Försöker korrigera när jag ser/kan. :crossfingers:

Vet inte om det är min dator det beror på men det vimlar av slika missar hela tiden. Vi är i framtiden, men kan inte fixa teckenkodning...... Hur svårt kan det va!? :hihihi:

VEm vet... det kanske ligger en liten terrorist i telefonen! :tappahakan:

Vet inte om det är min dator det beror på men det vimlar av slika missar hela tiden. Vi är i framtiden, men kan inte fixa teckenkodning...... Hur svårt kan det va!? :hihihi:

Nä, inte spec svårt, men kan vara lite pill och fix medd et. Sen antar jag att de kanske inte vill pilla för mycket med forummjukvaran eftersom den kommer med uppdateringar och sånt.

Nä, inte spec svårt, men kan vara lite pill och fix medd et. Sen antar jag att de kanske inte vill pilla för mycket med forummjukvaran eftersom den kommer med uppdateringar och sånt.

Det känns ju väldigt "seriöst" att inte få ordning på texten i ett dataforum som drivs av Sveriges Största Mactidning i ett jättemediabolag. Som att gå och provköra en bil på en bilfirma och den inte startar....

Ollie Williams

Det känns ju väldigt "seriöst" att inte få ordning på texten i ett dataforum som drivs av Sveriges Största Mactidning i ett jättemediabolag. Som att gå och provköra en bil på en bilfirma och den inte startar....

Lika seriöst som det här...

https://forum.macworld.se/topic/175413-macworld-app/?do=findComment&comment=1820046

Jag har varit på forumet i över tio år och det har liksom aldrig blivit färdigt. Ibland är det bättre och ibland är det sämre. Jag kan ju tycka att det är väldigt grundläggande saker att har korrekt teckenkodning och en fungerande App. Nu vet jag ju inte hur man gör och vad det kostar. Tristaste är att Forumet aldrig har varit Macigt utan PC-rörigt och ofint. Men vi får vara glad över det lilla.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...