Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Lur startar ej!


KennyEast

Rekommendera Poster

Tjenare min telefon's skärm hade lossnat och jag vart riktigt irriterad på detta så att jag råkade trycka sönder lcd skärmen, från början såg man att den var på men nu verkar den inte ens ladda längre jag har försökt med Hemknappen + Viloknappen i över 2 minuter, lät den ladda över natten, lagade skärmen men funkar fortfarande inte. När jag tryckte sönder skärmen så laddade jag ur telefonen helt och efter det så funkar den inte.

 

Snälla hjälp jag har gått utan mobil i över 2 veckor nu och orkar inte mer! Batteriet kan väll inte ha gått sönder?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte bara lämna in den och få den lagad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte bara lämna in den och få den lagad?

Vet ju inte vad som måste lagas förutom skärmen då som redan är lagad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet ju inte vad som måste lagas förutom skärmen då som redan är lagad

Men varför skulle du INTE laga det som behöver lagas, menar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men varför skulle du INTE laga det som behöver lagas, menar du?

Ifall något är sönder kommer jag ju laga det eller va gaggar du om?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte bara lämna in den och få den lagad?

 

Ifall något är sönder kommer jag ju laga det eller va gaggar du om?

Se ovan.

Bara lämna in den och be dem se till att telefonen fungerar. Det fixar verkstaden utan problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Se ovan.

Bara lämna in den och be dem se till att telefonen fungerar. Det fixar verkstaden utan problem.

Har ju redan betalat 845 spänn för skärmen vill ju helst undvika att laga om det går det var därför jag posta här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ju redan betalat 845 spänn för skärmen vill ju helst undvika att laga om det går det var därför jag posta här

jo,men det Telly försöker säga är att om du lämnar in den,så kan dom se,vad som är fel o ev. behöver lagas,visst är det surt att behöva lägga ut mer pengar när du redan lagt ut drygt 900 spänn på en ny skärm,men imed att du inte lyckats lösa problemet själv så har du väl inte så mycket mer o välja på,du kan ju be om ett kostnadsförslag innan dom lagar telefonen,så får du avgöra själv om du tycker det är värt det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo,men det Telly försöker säga är att om du lämnar in den,så kan dom se,vad som är fel o ev. behöver lagas,visst är det surt att behöva lägga ut mer pengar när du redan lagt ut drygt 900 spänn på en ny skärm,men imed att du inte lyckats lösa problemet själv så har du väl inte så mycket mer o välja på,du kan ju be om ett kostnadsförslag innan dom lagar telefonen,så får du avgöra själv om du tycker det är värt det

Ah ifall det inte finns något annat sätt så men fattar inte hur det kan ha blivit fel på något annat sätt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fattar inte hur det kan ha blivit fel på något annat sätt

För det första så kan prylar gå sönder när de bara ligger och ingen rör dem.

För det andra så är det lätt hänt att man sabbar någon kontakt när man är inne och rotar i prylar.

För det tredje så är alla elektroniska prylar mer eller mindre känsliga för statisk elektricitet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
LindsyCummins

Du får ju lämna in den på felanmälan så dom kan hitta problemet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...