Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Batteritiden blivit katastrofalt dålig.


hedde73

Rekommendera Poster

Jag o frugan skaffade varsin Apple watch sport strax efter nyår. Jag den lite större på 42mm och hon den mindre på 38mm.
Vi använder den ha ska likvärdigt, hon ät dock ute på en timmas promenad varje kväll, men är mer stillasittande under dagen. Jag rör mig mer under dagen o är stillasittande kvällstid.
Nu till problemet. Hennes laddar ut sanslöst fort. Om hon tar på sig den på morgonen vid 08 och sedan bara har den på sig o läser dom notiser som kommer och inte mycket mer så är den nere på 50% efter två-tre timmar o efter lika lång tid till så är den helt urladdad. Hennes klocka håller som Max ca sex timmar.
Min klocka har jag på mig från 07 till midnatt och har då ca 30-40% batteritid kvar.

Någon som har koll på vad man skall kolla i hennes klocka eller leta efter för att lista ut vad det är som suger ut batteritiden så snabbt?

 

Frugan kör på iOS2 och jag på iOS1.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har den alltid varit så? Min watch strulade lite men det löste sig med att ta bort parkopplingen och koppla upp den på nytt. Vet dock inte om det hjälper för batteritiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...

Vad är normal batteritid på en series 2 idag?42mm men måttlig användning under dagen. Håller den en dag i alla fall?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min håller två dgr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...