Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

"Lycklig" ägare till en iPhone 5C 16GB


iMarc

Rekommendera Poster

Som rubriken men finns oerhört många frågetecken....börjar med det mest akuta:

 

Jag har ett program som heter EchoVox och ett annat som heter Wavepad Masters edition som jag har köpt på appstore. Problemet är att de inspelningar/ljudupptagningar jag gör kan jag inte finna i systemet och därmed inte importera filerna. Finns det ingen filhanterare i iOS9? Har laddat ned och provat några men inga verkar hitta någonting...

Går liksom inte att "browsa" efter filer och flytta dem hur man vill som man kan i Android??

Så hjälp med detta vore guld värt för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner inte till just dina appar.

Andra appars filer syns i iTunes när du anslutit telefonen. Rulla ner en bit.

 

Finns kanske andra sätt, men detta är det jag gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste finnas en export funktion i själva appen.

Appar har ingen möjlighet att spara några filer till själva iOS utan dom läggs i själva appen. Och man har aldrig och kommer med största säkerhet aldrig att kunna gå in i filsystemet på iOS och "rota runt"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ojdå. Ja jag vet inte vad jag ska säga. Ingen filhanterare, nej vad gäller EchoVox så ser jag ingen exportfunktion, ett måste då jag behöver använda filerna för att redigera dem antingen i Wavepad i telefonen,eller i Audacity eller Adobe Audition på datorn. Hittar ingenting i iTunes förutom vanlig musik. Sen fungerar inte EchoVox att ansluta till Bluetooth vilket är ett måste i princip. Märkligt då det går på Android. Så vad jag förstår så använder man endast en iPhone till att Ringa, smsa, ta bilder och använda sociala medier i princip?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha nu ska vi se. Fanns tydligen en delningsfunktion till något som kallas SoundCloud. Fick upp filerna dit och gjort dem privata. Nu är det de om det går att importera dessa filer till Wavepad och till datorn. Får se också om det går att lösa problemet med bluetooth. Har inga problem med andra program vad gäller bluetooth. Men det märkliga är att just EchoVox inte vill som i princip kräver bluetoothhögtalare. Ja jag får mixtra vidare här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ojdå. Ja jag vet inte vad jag ska säga. Ingen filhanterare,

 

Har du levt under en sten? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittar ingenting i iTunes förutom vanlig musik.

Det var konstigt.

 

Klicka på din anslutna iFåne till vänster.

Klicka på Appar upptill.

Rulla ner.

Där ska du hitta dokumenten som hör till dina appar.

post-11001-0-27380200-1452777327_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...