Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

App med push för alla ipkameramodeller?


iphone5x

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag köpte för ett tag sedan ett larmsystem med tillhörande ipkamera på eBay med märket Vstarcam. Jag hade sedan innan kollat in den tillhörande appen eye4 och tyckte den verkade helt ok och vad jag förstod från säljaren så skulle det fungera med push till min iPhone. Så är inte fallet och Vstarcam har bekräftat att det inte fungerar men att de ska lösa de i framtiden. Så i nuläget så är systemet helt värdelöst, jag har rörelsedetektorer, dörrsensor, brandvarnare och kamera. De fungerar perfektt men jag får bara larmen om jag har appen öppen hela tiden. Jag har laddat ner mängder med appar men alla är specialgjorda för enskilda märken såsom d-link mm.

 

Nu undrar jag finns det någon app där alla ipkameror fungerar, och framförallt som har PUSH? Varianter som skickar mail ser jag som oandvändbara. Det gör inget om delostar pengar jag måste få det här att fungera. Tacksam för hjälp!

 

Jag har sedan tidigare en kamera sittande utomhus av annat märke, så hade ju även varit kul att få in den i samma app.

post-78883-0-13323000-1450632462_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...