KonradA Postad 21 november, 2015 Share Postad 21 november, 2015 Hej, När jag försöker att synkronisera min iPhone 6s med iTunes på min MacBook Pro så får jag följande meddelande visat på min iPhone: Logga in på iTunes Store Ange lösenordet för ditt Apple-ID "xxxxxxxx@hotmail.com". Den ber mig att logga in på min gamla e-postadress som jag använde för mitt Apple-ID. Sedan några månader tillbaka har jag ändrat mitt Apple-ID till min nya e-postadress. Problemet som jag beskrev dyker upp när jag, i iTunes, försöker att synkronisera till min iPhone. Jag kan inte heller ange lösenordet för mitt gamla Apple-ID eftersom det inte längre gäller... Jag är fast i en loop där jag inte kan synkronisera och får upp irriterande meddelanden som ber mig logga in med min gamla e-postadress. Jag hoppas att jag har gjort mig förstådd. Förstår ni vad jag är ute efter? Annars får ni be mig försöka förklara ur ett annat perspektiv. Jag vet inte om det är väsentligt att nämna att jag precis har köpt en ny iPhone 6s. Vill minnas att problemet fanns tidigare till min iPhone 4 men då brydde jag mig inte lika mycket om att synkronisera via iTunes. Mvh Konrad Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
davidredjoy Postad 21 november, 2015 Share Postad 21 november, 2015 Kan ha att göra med att du har appar och sånt i ditt iTunes bibliotek om du köpt med ditt gamla Apple ID som den nu försöker synka över till din nya iPhone och därför kräver lösenord för att verifiera att du har behörighet till dom... Alt 1 - Testa låta bli att synka appar och se vad den säger då. Alt 2 - Testa radera gamla appar, är dom gratis kan du ju ändå ta ner dom på nytt och testa sen synka igen... Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.