Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ny modell (processor mm.) av Macbook Pro 15 i år?


Hulteke

Rekommendera Poster

Hej!

Är i köpartagen. Vet att det börjar bli dags för en rejäl uppdatering av MBP15". Så frågorna är enkla, men svåra att svara på, man vad tror Du?

 

1/ vad får vi se för prestanda?

2/ blir skillnaden lika stor som 2010-2011?

3/ några nya funktioner/inovationer?

4/ när kommer den?

 

Som sagt, vad tror du?

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som det verkar av Skylake som rullats ut handlar det om kanske 20% och bättre batteritid. Dvs skillnaden blir inte så jättestor. Huruvida MBP 15" får DDR 4 eller inte kan göra stor skillnad vid tunga program. Så det blir en viss "toppfarstökningen" men DDR4 bygger bort en flaskhals så den blir rappare vid tyngre moment. Sen har det varit tyst om 15" överhuvudtaget så design och finesser vet vi inget om.

...

Som Apple ser ut nuförtiden hinner det väl komma en drös med klockor innan... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

/.../ Som Apple ser ut nuförtiden hinner det väl komma en drös med klockor innan... <_<

 

 

Sant! :/ Jag hade fått en känsla för av att Skylake skulle vara ett kliv framåt på samma sätt som 2011 men då misstog jag mig. Hm ... Synd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Initialt när man började prata Skylake skulle det bli ett stort lyft. Men idag känns det mer som en massa snack. Men det verkar som om skillnaden blir klart större till nästa 15" än mellan dagens och gårdagens i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...