Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Sök i kontakter - Endast resultat från mail


b0ssem

Rekommendera Poster

Hej gott folk,

 

Efter att jag uppdaterade till iOS 9.1 så märkte jag att när jag söker i kontakter, så hittar den inga resultat. Har jag tex en kontakt som heter Erik, så hittar den inget när jag skriver bokstäverna. Endast bara om jag söker efter en kontakt som jag har i något mail. Om jag däremot söker direkt från hemskärmen, så hittar den kontakten jag söker efter.

 

Jag har även testat att inaktivera funktionen "Kontakter hittade i Mail". Men utan någon framgång. Resultatet är detsamma.

 

Någon som har koll på om det är någon inställning eller liknande som spökar eller om det buggar i den nya versionen?

 

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Har tyvärr inget att tillägga till själva lösningen kring detta men jag vill meddela att jag upplever samma bekymmer med sökfunktionen i kontaker (telefonboken).

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Har tyvärr inget att tillägga till själva lösningen kring detta men jag vill meddela att jag upplever samma bekymmer med sökfunktionen i kontaker (telefonboken).

 

 

Jag har pratat med folk inne på en Tele2-butik och dom sa att dom har haft många kunder som kommit och haft samma problem. Dom säger att det är en bugg i den senaste versionen. Men inte kunnat riktigt kartlägga vilka användare som blir berörda av det. Så det är bara att invänta en uppdateringen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...