Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Test: Nya 21,5" iMac är retina-Macen för alla


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

OK. Du hoppade lite i ämnet så jag hängde inte med.

...

Det verkar som om Apple skiter i tunga användare. De är så få att de bara kostar. Annat är det att tillverka klockor! :bla:

Hur används Apple Watch egentligen? Det har två nya undersökningar försökt svara på.

....

Resultaten från båda studierna var liknande. 96 procent av Wristly-respondenterna svarade att den vanligaste sysslan var att bara titta på klockan, och Stockholm-studien visade att hälften av alla interaktioner var just att titta (i 3,8 sekunder i genomsnitt).

 

Med en klocka värd någonstans kring 170 000 kronor på armen är det lätt hänt att pulsen går upp.

 

rätt mycket pengar för en syssla på ca 4 sek

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 102
  • Created
  • Senaste svar

OK. Du hoppade lite i ämnet så jag hängde inte med.

...

Det verkar som om Apple skiter i tunga användare. De är så få att de bara kostar. Annat är det att tillverka klockor! :bla:

Jag slutade att använda klocka när telefonen tog över rollen som fickur. Varför jag skulle sätta en svindyr fjärrkontroll till telefonen på armen har jag inte förstått...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag slutade att använda klocka när telefonen tog över rollen som fickur. Varför jag skulle sätta en svindyr fjärrkontroll till telefonen på armen har jag inte förstått...

För att glädja Apples aktieägare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...