Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Dubbla kontakter i telefonen


Tuttosinistro

Rekommendera Poster

Har 3-4 kontakter som av någon anledning är dubletter i telefonen.

På iCloud i Kontakter i datorn är det rätt.

 

Dubletten går av någon anledning inte att ta bort?! Var kan den komma ifrån och hur får jag bort den? Haft liknande problem innan men då var det dubbelt i iCloud också...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, den va faktiskt ikryssad.

Men det konstiga är då att det vara var 3-4 st. Har ju fler kontakter som även finns på FB?!

 

Vad är syftet med just FB-kontakter? Det jag vill med dem skulle ju vara att slå ihop dem till samma så jag får så mycket info som möjligt på varje kontakt, och inte 2 separata.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig så visas det bara dubletter på vissa på samma vis som du beskriver. Misstänker att det kan ha något att kontakterna inte lyckas synka, för de som inte blir dubletter slås ju samman (i alla fall för mig), och då tänker jag det bildas en extra på grund utav det! Samtidigt är det ju inte alla Facebook-kontakterna som varken synkar eller bildar en egen kontakt. Varför dessa uteblir och hur den väljer vilka som uteblir är ett mysterium...

 

Men som du säger så vill man ju slå ihop dem, och inte skapa egna kontakter enbart för Facebook-kontakter! Och framförallt vill jag ju inte synka alla Facebook-kontakter, utan endast enskilt och en åt gången!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...