Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Angett fel mailadress för kontoverifiering på iCloud


Henke68

Rekommendera Poster

Hej,

 

Vet inte vad jag lyckats med men tar det från början:

 

Jag hade sedan tidigare en gammal mailadress på iCloud på iphonen som jag gick in och skulle ändra. Vilket jag gjorde som är en @me.com adress men då den ville ha en mailadress för verifieringen råkade jag slå in fel adress och sedan dess kan jag inte få tillbaka den nya mailadressen.

 

Jag har försökt gå in och ändra igen på ´My apple´ och ´Manage your apple-id´ och ändrar där lösenord som går bra. Men efter det kommer det upp ett meddelande att kontot inte är verifierat och pekar på den felaktigt inslagna mailadressen...fast i moment 22:-(

Jag menar..jag kan ju inte verifiera en mailadress jag inte äger eftersom det är dit man skickar ut ett mail att man ska bekräfta..

 

Är det någon som vet hur man kan lösa? Just nu har ingen fungerande mail och min största farhåga är att jag inte kan få tillbaka den..

 

Help!

 

/Henrik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om din ändring av ditt Apple ID inte är verifierad så bör inget ha skett med den, utan det borde vara de gamla uppgifterna som gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...