Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
hhejanna

Blir iPhone 6 billigare?

Rekommendera Poster

hhejanna

Hej,

Jag har planer på att köpa en ny iPhone, har bestämt mig för att köpa 6:an och undrar om jag bör vänta ett tag till och se om priserna sjunker ytterligare i.o.m att iPhone 6S precis har lanserats?

Min fråga är helt enkelt: blir iPhone 6 billigare än såhär inom den kommande månaden? Hur har det sett ut tidigare år i.o.m lanseringen av t.ex. 4S och 5S?

Tacksam för svar!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
raubtier76

bör väl gå ner kanske runt en tusing när dom nya släpps,brukar väl vara så ungefär...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
hhejanna

bör väl gå ner kanske runt en tusing när dom nya släpps,brukar väl vara så ungefär...

De har dock blivit flera hundra billigare redan men kanske får hålla mig ett par veckor till. Är ivrig att köpa så fort som möjligt då min telefon är helt slutkörd.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
davidredjoy

- På Apples hemsida verkar de billigare priserna (1000kr billigare) på iPhone 6 redan vara uppe.. Dom har ju även tagit bort Guld-färgen och 128GB-modellen ju...

Men enklast är det väl att vänta tills 6S är släppt på riktigt här i Sverige, först då är väl priserna kanske satta i handeln...

:whistling:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
hhejanna

- På Apples hemsida verkar de billigare priserna (1000kr billigare) på iPhone 6 redan vara uppe.. Dom har ju även tagit bort Guld-färgen och 128GB-modellen ju...

Men enklast är det väl att vänta tills 6S är släppt på riktigt här i Sverige, först då är väl priserna kanske satta i handeln...

:whistling:

Ja du har helt rätt, är alldeles för ivrig! Vill bara bli av med min gamla iPhone 4 så fort som möjligt ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...