Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Time Machine kan ej återskapa förlorade filer ?

Minkowski

Recommended Posts

Jag kunde inte återskapa flera förlorade filer ; just nu är det EverNote men jag har tidigare rapporterat om svårigheter med TM att återskapa filer

För att vi ska kunna hjälpa måste du beskriva ditt problem i detalj, inte bara att du har ett problem.

Leta upp filerna i TimeMachine fönstret, gå tillbaks i tiden på "tidslinjen" till höger. Markera fil, välj "Återskapa".

#3: det vore bra om det var så enkelt

"leta upp filerna" ?

TM visar inte texten som jag skrivit, det är bara filer och dessa vet jag inte var de finns på min HD heller

Evernote är gömd i hierarkin.

#3: det vore bra om det var så enkelt

"leta upp filerna" ?

TM visar inte texten som jag skrivit, det är bara filer och dessa vet jag inte var de finns på min HD heller

Evernote är gömd i hierarkin.

Det finns det inget backup-program som kan hjälpa dig med. Vet du inte vart du har dina filer, hur ska du kunna hitta dom på/med din backup?

Angående att få tillbaka texter som du inte sparat, ja, det går inte.

#5 filer finns naturligtvis någonstans i systemet .Men jag vet inte var. Är det någon av er som använt EN ?
Det vore konstigt om användaren behöver hålla reda på var en app gömmer sina filer i systemet. TM sägs spara allting automatiskt.

#5 filer finns naturligtvis någonstans i systemet .Men jag vet inte var. Är det någon av er som använt EN ?

Det vore konstigt om användaren behöver hålla reda på var en app gömmer sina filer i systemet. TM sägs spara allting automatiskt.

Jodå, TM sparar allting automatiskt. Då kan du också lägga tillbaka allting utan problem.

MEN, vill du bara ha tillbaka VISSA filer så får du vackert peka ut dem för TM. TM kan inte läsa dina tankar eller tankarna hos programmerarna hos EverNote.

Du får väl googla lite. Du är nog inte den förste som behöver lägga tillbaka EverNote-filer.

http://lmgtfy.com/?q=%22Time+Machine%22+restore+EverNote+files

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...