Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
crimbleit

Tele2 och senaste uppdateringen till Iphone.

Rekommendera Poster

Enligt Tele2 har senaste uppdateringen till Iphone skapat problem för många användare.

 

Problem som uppstår.

"NO NETWORK"

 

 

Dom säger att man måste synkronisera om telefonen med datorn för att lösa problemet.

 

 

 

 

 

Crimble IT @ Youtube

post-78250-0-86853400-1440074883_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Säger som SirKnasen, "Har du provat rådet då?"

 

 

Har inte hört eller sett något sånt problem än och har svårt att tro på ditt inlägg då eftersom lösningen och det problem du beskriver verkar något luddiga...?

 

"senaste uppdateringen"

 

"synkronisera om telefonen med datorn"

 

"no network"

 

- är liksom tre olika beskrivingar på vad som helst.... Vad är din källa till detta påstående? Kan du specificera det lite till för att hjälpa ännu mer?

 

- Ursäkta mitt påhopp, men som ditt första inlägg här på MWF (strax efter du registrerat dig) är det ett lite, som sagt, luddigt inlägg...

 

- Nästan som om du bara fiskar views till ett YouTube-konto du samtidigt gör reklam för...

 

:totaltgalen:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har inte fått något svar från användarna om det löst problemet än..inväntar återkoppling.

 

Det var så att några kollegor har varit på semester sen nu när dom slog på sina telefoner för att kolla mail etc.. Så står telefonen och letar efter nät dom har iPhone 5s.

 

Ringde och kollade med Tele2 och dom svarade att många hade ringt in gällande "No Network" och att dom försöker få tag i Apple för att få reda på vad som är fel.

 

Deras råd var att koppla in telefonen och sykronisera fungerade inte det skulle man återställa telefonen.

 

 

Så ja absolut är det luddigt men det är för att det inte finns någon mera information inom problemet :).

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Frugan får då och då "no network", men det kom innan den senaste systemversionen. En omstart löser problemet.

  • Rösta upp 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu



×
×
  • Skapa nytt...