Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Alternativ till iTUnes

Minkowski

Recommended Posts

Här är en artikel som viskar att iTunes är KASS

http://macworld.idg.se/2.1038/1.614050/10-orsaker-att-hata-itunes---och-ersattarna-som-gor-ett-battre-jobb

Är det någons om testat de alternativ som föreslås där

Jag har tidigare diskuterat iTunes

https://forum.macworld.se/topic/174308-itunes-svaart-skapa-spellistor/

men moderatorn och Forum mobben accepterar inte en konstruktiv kritik på en Apple app och stängde helt sonika ner tråden.

Problemet med spellistorna kvarstår

Jag tycker inte att iTunes är kass, jag tycker det är ett väldigt bra program som genom senaste uppdateringen till Apple Music har blivit ännu bättre. Men visst finns det de som inte trivs med iTunes, det är inget konstigt. Inget program kan passa alla. Det finns de som gillar och trivs med iTunes och det finns de som inte gör det.

Det kan diskuteras om det är konstruktiv kritik mot iTunes när kritiken handlar om att du vill ha färdiggjorda spellistor som passar dig personligen istället för att göra dem själv genom Smarta spellistor... :)

Om du vill ha alternativ till iTunes så är det väl bara att prova dem. :)

Hur viskar en artikel på nätet? Hör du artikeln som röster i ditt huvud?

Du kan testa VOX. Det stöder spellistor. Jag bryr mig inte om du inte gillar det heller. Du gillar inte någonting, vad det verkar. Så skriv inte att du inte gillar VOX.

Du kan också testa Clementine. Det stöder spellistor. Jag bryr mig inte om du inte gillar det heller. Du gillar inte någonting, vad det verkar. Så skriv inte att du inte gillar Clementine.

Du kan testa VOX. Det stöder spellistor. Jag bryr mig inte om du inte gillar det heller. Du gillar inte någonting, vad det verkar. Så skriv inte att du inte gillar VOX.

Du kan också testa Clementine. Det stöder spellistor. Jag bryr mig inte om du inte gillar det heller. Du gillar inte någonting, vad det verkar. Så skriv inte att du inte gillar Clementine.

PS. De är GRATIS. Jag vet att du gillar gratis. Fast inte om du inte gillar gratisprogrammen i fråga. Då är det inte heller bra att de är gratis.

- iTunes är bäst och fungerar exakt som jag vill, men tack ändå för din åsikt!

:whistling:

Här är en artikel som viskar att iTunes är KASS

http://macworld.idg.se/2.1038/1.614050/10-orsaker-att-hata-itunes---och-ersattarna-som-gor-ett-battre-jobb

Är det någons om testat de alternativ som föreslås där

Jag har tidigare diskuterat iTunes

https://forum.macworld.se/topic/174308-itunes-svaart-skapa-spellistor/

men moderatorn och Forum mobben accepterar inte en konstruktiv kritik på en Apple app och stängde helt sonika ner tråden.

Problemet med spellistorna kvarstår

iTunes kan inte göra alla människor 100% nöjda överallt hela tiden. Den har sitt eget tänk och om man följer det tänket kan man nyttja spelaren optimalt. Det innebär att man inte kan göra vad som helst.

...

Trådskaparen har gjort allt annat än att framföra konstruktiv kritik. Han har inte fått sin vilja fram och då är iTunes kasst och folket på forumet värdelöst. TS har fortfarande inte lärt sig vara trevlig och tacka för all hjälp som ändå erhålles.

Har testat Clementine. Den är tillräcklig för mig

Det är intressant att titta på olika appar i samma familj för att se hur de löser samma uppgifter

De otroligt många inställningarna i iTunes gör det hela tungrodd.
Är det något som iTunes kan göra men inte Clementine ??

Finns det fler föslag på app alternativ ?

Är det något som iTunes kan göra men inte Clementine ??

Synka med iOS-enheter. Längre kom jag inte i jämförelsen eftersom det är helt avgörande för min del.

Bara iTunes köper från App Store och iTunes Store.. köpa musik, hyra filmer, och köra Apple Music - det klarar inte Clementine. Men om man bara vill ha ett program för spela upp musik som man har fört in genom egenköpta CD's och liknande så fungerar det absolut. Allt beror på vilket behov man har.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...