Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Guidufrm_repair vad är detta?

bobber

Recommended Posts

Efter att jag installerade Gopro Studio på min Mac har en fil/program blivet installerat också som jag inte vet vad det är för något. Någon som vet? kan jag ta bort skiten? Ligger bredvid Gopro Studio appen och heter guidufrm_repair.

efter en snabb sökning så verkar det vara nån fil som tillhör GoPro Studio,så mitt tips är nog o låta den vara kvar :-)

efter en snabb sökning så verkar det vara nån fil som tillhör GoPro Studio,så mitt tips är nog o låta den vara kvar :-)

Okej! jag är som sagt kass på datorer så.. då är det lugnt då.

Tack

Testa att dra appen till ett fönster i App Cleaner (gratis och nyttigt) och se vad som är associerat till den. Du kan välja att avbryta avinstallationen om det hör till GoPro.

Denna ska jag ladda ner, tack! Kan man få bort mackeeper med denna? förstått att det är besvärligt att få bort det programmet?

Denna ska jag ladda ner, tack! Kan man få bort mackeeper med denna? förstått att det är besvärligt att få bort det programmet?

Om du har en app/program Mackeeper så kan du testa. Kan tipsa om detta program. Jag vet inte om det tar bort Mackeeper, men det kan ta bort malware.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...