Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Film bryts när iPad går i vila

Pretender

Recommended Posts

Uppdaterade min iPad nyligen till IOS 8.4 och sedan dess kan jag inte streama film till AppleTV, eftersom filmen bryts när iPaden går i vila. Tidigare hjälpte det att starta om iPaden, men det har ingen inverkan nu efter uppdateringen. Det är exakt samma när jag streamar film från min iPhone 6 till AppleTV. Någon som har något tips.

Från vilken app streamar du?

Jag har provat både från min mini-iPad och från min iPhone 6. Båda har den senaste uppdateringen. 8.4.1. Uppspelningen bryts när skärmen slocknar på mina enheter. Har provat att starta om, men det funkar inte. Fungerade bra i tidigare versioner, typ 8.4.3

Jag frågade från vilken app (program) och inte vilken enhet.

Jag har provat både från min mini-iPad och från min iPhone 6. Båda har den senaste uppdateringen. 8.4.1. Uppspelningen bryts när skärmen slocknar på mina enheter. Har provat att starta om, men det funkar inte. Fungerade bra i tidigare versioner, typ 8.4.3

Du svarade inte på frågan. Du beskrev hårdvaran när Lappen frågade efter mjukvaran.

EDIT: Lappen var visst några sekunder snabbare än jag. :)

Du svarade inte på frågan. Du beskrev hårdvaran när Lappen frågade efter mjukvaran.

EDIT: Lappen var visst några sekunder snabbare än jag

Jag använder SVTplay, TV4play och ViasatPlay.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...