Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ombyggd iPhone


lovet

Rekommendera Poster

Jag fick för ca en månad sedan ett erbjudande från tre att uppgradera min iPhone 4 till en iPhone 5s. Jag tog erbjudandet och fick telefonen. Lådan telefonen kom i hade inget Apple-märke på sig och det kom inte sladd, laddare eller hörlurar med.... Nu efter en månad slutade telefonen att fungera. Jag lämnade in den på MacForum i Göteborg, där sa de att det var en ombyggd "complemetary" telefon med delar som Apple inte kände igen. Enligt Apple tillverkades telefonen 1978...... Någon som vet vad detta är?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick för ca en månad sedan ett erbjudande från tre att uppgradera min iPhone 4 till en iPhone 5s. Jag tog erbjudandet och fick telefonen. Lådan telefonen kom i hade inget Apple-märke på sig och det kom inte sladd, laddare eller hörlurar med.... Nu efter en månad slutade telefonen att fungera. Jag lämnade in den på MacForum i Göteborg, där sa de att det var en ombyggd "complemetary" telefon med delar som Apple inte kände igen. Enligt Apple tillverkades telefonen 1978...... Någon som vet vad detta är?

Fått den från Tre: Lämna in den hos Tre. Det är deras bekymmer.

Och passa då på att fråga varför MacForum påstår det de gör. Be att få det skriftligt från MacForum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fått den från Tre: Lämna in den hos Tre. Det är deras bekymmer.

Och passa då på att fråga varför MacForum påstår det de gör. Be att få det skriftligt från MacForum.

Har lämnat in den hos tre nu, när jag får tillbaka den så tänker jag gå tillbaka till macforum och be dem kolla om det fortfarande är en "fejk" iphone. Är det så får jag se vad jag gör för någon låtsas iphone vill jag inte ha......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sa du till Tre att telefonen inte såg korrekt ut hos MacForum?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...