Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Efterlyser forumdel för Apple Watch!


RamboMike

Rekommendera Poster

(Jag postar lite här och var nu, så att detta förhoppningsvis slår igenom, sorry!) :-)

 

Hej!

Jag är lite undrande till varför inte Macworld redan startat en forumdel för Apple Watch?

Den släpps ju officiellt idag här i Sverige, och det vore roligt om vi tidiga köpare kan surra ihop oss lite.

Jag själv satt med Apple Store-appen i full rulle 07:01 imorse och beställde en silver Apple Watch Sport 42mm med blått band (mest för att jag inte ville ha den svarta klockan, dock vill jag ha det svarta bandet.. Det får beställas separat senare). Slängde även på Apple Care+, lätt värt en femhundring för två års drulle på klockan.

 

Fixa!

 

 

 

//Micke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att ansvariga har semester. Eller så har de inte gjort det eftersom den inte släppts förrän...idag var det väl, här i Sverige, om jag förstått rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

(Jag postar lite här och var nu, så att detta förhoppningsvis slår igenom, sorry!) :-)

En räcker... :)

 

Hej!

Jag är lite undrande till varför inte Macworld redan startat en forumdel för Apple Watch?

Det kommer säkert lite senare. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Joel Westerholm

Självklart ska vi ha en avdelning för Apple Watch, och självklart beror bristen på att jag har varit på semester. Men nu är jag tillbaks, så här kommer avdelningen där alla frågor som rör Apple Watch eller Watch OS kan stötas och blötas:

 

https://forum.macworld.se/forum/163-apple-watch/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...