Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Uppdatera appar i iTunes via datorn


gustavr89

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag har alltid uppdaterat mina appar i App Store genom telefonen. Nu testade jag att uppdatera apparna (10 stycken) i iTunes med datorn. Det stod på skärmen att samtliga appar är uppdaterade, men när jag ser på telefonen och går in i App Store där så ligger fortfarande de 10 apparna under "Uppdateringar".

 

Hur gör jag så att detta försvinner från telefonen? Är en apparna uppdaterade?

 

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

davidredjoy

- För att apparna ska uppdateras på din iPhone, måste du ju synka den med din dator efter du uppdaterat apparna då, så dom uppdaterade apparna helt enkelt förs över på den...

 

:galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har synkat telefonen, men när jag går in i App Store i telefonen så står det fortfarande att samma 10 appar kan uppdateras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har synkat telefonen, men när jag går in i App Store i telefonen så står det fortfarande att samma 10 appar kan uppdateras.

 

Det här är en sporadisk bug i App Store appen på iOS.

Även om appen är uppdaterad på telefonen så fattar inte alltid App Store appen i iOS det.

Jag har sett det här från och till. För mig var det vanligare förr och jag har inte råkat ut för det de senaste 3-4 veckorna (peppar, peppar)...

 

När nästa uppdatering av vilken app som helst (behöver alltså inte vara någon av de appar som uppdaterats nu) kommer så börjar App Store appen på iOS visa korrekt vilka appar som har uppdateringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...