Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple har släppt IOS 8.4 med Apple Music


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Åååh... Jag vill också... Telefonen har sagt "Uppdatering begärd" och "Beräknar återstående tid" i en halvtimme nu... iTunes säger att jag har senaste versionen, sannolikt för att jag kör sista 8.4-betan... :-|

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åååh... Jag vill också... Telefonen har sagt "Uppdatering begärd" och "Beräknar återstående tid" i en halvtimme nu... iTunes säger att jag har senaste versionen, sannolikt för att jag kör sista 8.4-betan... :-|

 

Ta bort profilen för beta testningen så ska det fungera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som fått igång det på datorn med iTunes 12.2?

Vill få igång det där för att se om det fungerar med min iPod nano 6g :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som fått igång det på datorn med iTunes 12.2?

Vill få igång det där för att se om det fungerar med min iPod nano 6g :)

 

iTunes 12.2 är inte släppt än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

iTunes 12.2 är inte släppt än.

 

Misstänkte det. Försökt kolla när det släpps men hittar inget. Kommer man behöva vänta till nya OS X tro?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som fått igång det på datorn med iTunes 12.2?

Vill få igång det där för att se om det fungerar med min iPod nano 6g :)

 

 

 

iTunes 12.2 är inte släppt än.

 

 

Misstänkte det. Försökt kolla när det släpps men hittar inget. Kommer man behöva vänta till nya OS X tro?

 

Du har iTunes 12.2 men ändå inte? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första låten jag spelade i Apple Music :whistling:

 

attachicon.gifIMG_0062.jpg

 

Du kunde inte hålla dig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu uppdateras även Apple-Tv

 

Den däremot vågar jag inte uppdatera för på den kör jag något som heter PlexConnect och vill inte förlora den möjligheten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

 

 

Du har iTunes 12.2 men ändå inte? :fundersam:

Nej nej =) Jag har iTunes 12.1.2. Men jag undrar om någon hade lyckats uppdatera till iTunes 12.2 (skrev lite otydligt bara). Mitt App-store hänger sig nämligen när jag försöker nå uppdateringssidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Ta bort profilen för beta testningen så ska det fungera.

Hallå. Tack för tipset! Men jag tankade ner ispw:n från annat håll, så nu är jag igång... Menar du alltså att den "stör ut" uppdateringen "den vanliga vägen"..? Det ska jag absolut ha i åtanke!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

davidredjoy

Står att det är 4 timmar kvar på min iPhone innan den har laddat ner 218 MB...

 

:totaltgalen:

 

Känns som deras servar är lite överbelastade just nu... Hrm. Undrar varför liksom?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Står att det är 4 timmar kvar på min iPhone innan den har laddat ner 218 MB...

 

:totaltgalen:

 

Känns som deras servar är lite överbelastade just nu... Hrm. Undrar varför liksom?!

Hallå. Min kom inte igång överhuvudtaget... Jag laddade istället ner en .ispw från https://ipsw.me... (Hoppas att det inte är nån policy mot att dela länkar här..?) Den var på 2,4 GB och tog en timme ungefär (8Mbit ADSL). Sen alt+klick på uppdatera i iTunes et voilá.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Ta bort profilen för beta testningen så ska det fungera.

 

Sitter fast med samma förutsättningar sedan 3,5 timme, uppdatering begärd och där händer inget mer. Kör beta 8.4.

 

Törs man ta bort profilen, kan man ladda in den på nytt?

 

Kanske enklare att göra som sw1tch3r föreslår och ladda hem ipsw filen istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

davidredjoy

Hallå. Min kom inte igång överhuvudtaget... Jag laddade istället ner en .ispw från https://ipsw.me... (Hoppas att det inte är nån policy mot att dela länkar här..?) Den var på 2,4 GB och tog en timme ungefär (8Mbit ADSL). Sen alt+klick på uppdatera i iTunes et voilá.

 

 

Står helt plötsligt "20 sekunder kvar..." på min nu så låter den fortsätta...

 

:whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå. Min kom inte igång överhuvudtaget... Jag laddade istället ner en .ispw från https://ipsw.me... (Hoppas att det inte är nån policy mot att dela länkar här..?) Den var på 2,4 GB och tog en timme ungefär (8Mbit ADSL). Sen alt+klick på uppdatera i iTunes et voilá.

Funkade finfint, tack för tipset! :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som tycker att det är sjukt krångligt att skapa en spellista över en skiva man lyssnar på?

 

På Spotify så klickar jag bara på "Lägg till i spellista" Sedan skapas det automatiskt en spellista åt mig med Artist - Albumtitel.

 

På Apple Music så måste jag först ha skapat en Spellista med rätt namn - söka på en låt/album - klicka på + på de låtar jag vill lägga till/lägg till en hel skiva

 

Eller så är det inte meningen att man ska använda spellistor på det här viset på Apple Music

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå. Tack för tipset! Men jag tankade ner ispw:n från annat håll, så nu är jag igång... Menar du alltså att den "stör ut" uppdateringen "den vanliga vägen"..? Det ska jag absolut ha i åtanke!

 

Ja den stör så uppdateringen inte syns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som tycker att det är sjukt krångligt att skapa en spellista över en skiva man lyssnar på?

 

På Spotify så klickar jag bara på "Lägg till i spellista" Sedan skapas det automatiskt en spellista åt mig med Artist - Albumtitel.

 

På Apple Music så måste jag först ha skapat en Spellista med rätt namn - söka på en låt/album - klicka på + på de låtar jag vill lägga till/lägg till en hel skiva

 

Eller så är det inte meningen att man ska använda spellistor på det här viset på Apple Music

 

Du väljer att "Lägg till i min Musik" så lägger du till hela albumet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du väljer att "Lägg till i min Musik" så lägger du till hela albumet

Tack!

 

Men en bugg jag märkt nu är att musiken du lägger i en Spellista inte alltid syns. Samma sak med Lägg till i min musik-funktionen"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...