Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Går det inte att...


Ollie Williams

Rekommendera Poster

Ollie Williams

...styra vilken reklam man får på Macorld forumet eller?

 

Sådan här reklam får en nämligen att framstå som lite av ett...hmm...hur ska jag säga...rövhål.

 

Jo, det var faktiskt den beskrivningen jag letade efter.

 

Oseriöst, lurendrejande rövhål.

 

Faktiskt.

 

Det finns liknande reklam för kvinnor i er arsenal med. Ni får gärna ha det så om ni vill. Det är ert varumärke, inte mitt.

 

post-66896-0-09164100-1435361232_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kenneth Bromfield:


"Att döma av varje slumpmässigt urval av annonser tycks den genomsnittliga annonsörens attityd vara: om du är en vidrig, illaluktande, sysslolös, underprivilegierad och sexfixerad statussökande neurotisk idiot, ge mig då dina pengar."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På din skärmdump har du wifi och då funkar Weblock alldeles utmärkt. Synd bara att det inte också fungerar med 3G/4G.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Det är inte reklamen i sig jag har problem med, den är inte så värst störande i iOS appen att jag engagerar mig i att få bort den. Det var bara ett tips till Macworld om att reklamen de har är sådan man brukar hitta på det vi på det här forumet brukar kalla för "skumma sidor". Det är oseriösa bluff och båg annonser. Bedömer de att detta inte skadar deras varumärke eller sidans trovärdighet så är det inga större problem för mig, de kan få visa annonser med före/efter bilder på penisförstoringar också om de vill, det stör inte mitt öga.

 

Jag bara lämnar feedback på hur det ser ut. Så Macworld, ert drag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, du skrev ju redan i ditt första inlägg att det var vilken reklam som fanns på forumet som du reagerade mot, så tipset om annonsblockerare var säkert missriktat.

Att jag själv inte delar din tolerans mot reklam – tycker att din skärmdump ser trist ut och skulle göra så även om det stått Carlsberg eller Ica där istället – spelar nog in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...styra vilken reklam man får på Macorld forumet eller?

 

Sådan här reklam får en nämligen att framstå som lite av ett...hmm...hur ska jag säga...rövhål.

 

Jo, det var faktiskt den beskrivningen jag letade efter.

 

Oseriöst, lurendrejande rövhål.

 

Faktiskt.

 

Det finns liknande reklam för kvinnor i er arsenal med. Ni får gärna ha det så om ni vill. Det är ert varumärke, inte mitt.

 

attachicon.gifimage.jpg

Mycket reklam är ju innehållsbaserad vad som skrivs och står på sidorna. Att det då kommer bodybuildingreklam... Är väl lätt att ringa in “källan”? ^_^

 

Kenneth Bromfield:

"Att döma av varje slumpmässigt urval av annonser tycks den genomsnittliga annonsörens attityd vara: om du är en vidrig, illaluktande, sysslolös, underprivilegierad och sexfixerad statussökande neurotisk idiot, ge mig då dina pengar."

[+] :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...