Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bildström "stannat"


danwag

Rekommendera Poster

Hej, bilder från iphone dyker inte upp i macbook längre. Har fungerat finfint tills för ngn vecka sedan.

Finns gott om utrymme i iCloud och min bildström är på i alla enheter.

Kan inte komma på att det var i samband med ngt som det slutade fungera...

 

hilfe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

davidredjoy

Märkte liknande problem idag för mig...

 

Min iPhone laddar inte längre upp bilderna till iCloud sen några dagar tillbaka står där... Den sa precis att jag skulle "ansluta till ett WIFI för att ladda upp 543 objekt"...?

 

- Är alltid ansluten till wifi här hemma såååå...

- Tror något buggar...!

 

Har också plats kvar i min iCloud, har testat reboota iPhone, testat stänga av/sätta på wifi igen, kollade till och med mitt wifi så inget var fel där men resten av internet fungerar felfritt så...

 

Hittar inget om att fler har problemet på andra forum så undrar vad som är fel här liksom...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...min har hoppat igång nu men det tog typ 2 veckor :-(

stängde av allt iCloud på alla enheter och sedan startade det igen....om det var det som gjorde att det hoppade igång känns dock oklart.

Man får ju ingen ledtråd heller i form av ett felmeddelande eller så....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

davidredjoy

Senaste dagarna har min iPhone dragit tokmycket batteri om nätterna, har den inte inkopplad då jag har tid att ladda den när jag vaknar nästa dag. Men var inne i batteri användning och såg där att "Photos" drar 32% och ligger på näst högsta förbrukningen. Så något var helt klart fel ju, var inne och kollade i appen igen, och den tuggade då fortf, 800 objekt att ladda upp... Men det hände fortfarande inget.

 

Så loggade också ut ur iCloud inne i inställningar, startade om min iPhone och tänkte nu ska den fan vakna... Nu står det istället 3'384 objekt att ladda upp...

 

Sure, den har börjat ladda upp dom... Men är nu rädd för att den tycker jag ska ha kopior i iCloud helt plötsligt... Hoppas inte det. Och dessutom är min iphone tokhet, så varm att displayen har tonat av sig själv - som den gör när den blir för varm... Underbart!

 

:totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...