Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Rekommendera Poster

Det finns säkert en sådan här tråd redan men jag hittade ingen, om det finns så ta gärna bort denna och skicka den som redan finns.

Om det nu inte finns så har vi en tråd för lite ny och bra housemusik!

Ge era tips på vad ni lyssnar på nu så kan vi få ihop en grym lista till slut kanske.

Här är ett tips från mig:

Non Octo - There´s No Tomorrow

https://open.spotify.com/track/40u0HkDxjaljnfIDmEwaMD

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
JonasHellman

Har en hel lista full av godingar med liknande mer musik (generellt mer melodifyllda dock). Tyvärr försvann den helt plötligt från Spotify förra veckan av oklar anledning, men har haft kontakt med Spotify och de försöker hjälpa mig återställa den så hoppas på att kunna dela med mig av den här inom ett par dagar! Hoppas dock på tips att förlänga listan med tills dess dock! :D

Länk till inlägg
Telly82

Har en hel lista full av godingar med liknande mer musik (generellt mer melodifyllda dock). Tyvärr försvann den helt plötligt från Spotify förra veckan av oklar anledning,

Det är därför jag aldrig litar på molntjänster. (Som en parentes i denna tråden.)

• Rösta upp 1
Länk till inlägg
JonasHellman

Det är därför jag aldrig litar på molntjänster. (Som en parentes i denna tråden.)

Ja, man går aldrig säker! Gäller att alltid en livlina om något skulle gå snett! I detta fallet löstes problemet med hjälp av Spotify som återställde listan till det skick den var strax innan incidenten. (I övrigt hade jag i en annan lista, men tidskrävande att söka upp allt manuellt igen.)

Länk till inlägg

Tack för listan Jonas! Hur kommer det sig att den försvann? Sparar din lista nu :)

Länk till inlägg
JonasHellman

Tack för listan Jonas! Hur kommer det sig att den försvann? Sparar din lista nu :)

Vet faktiskt inte! När jag öppnade Spotify på Macen (Det var redan startat men spelade inte musik) så såg jag bara hur allt försvann när jag gjorde någonting helt ospecifikt med ett annat program (kommer inte ihåg exakt). Tänkte att jag kanske råkat ta bort låtarna men det gick inte att ångra något. Tänkte att jag kollar om jag har kvar låtarna på telefonen, och när jag gick in i listan där såg jag dem en halv sekund innan det synkades och de försvann där också. Som tur var var min iPad offline så jag kunde ta screenshots. Dock fick jag ju hjälp av Spotify som återställde allt! :galetglad:

Gör så! Spara den, hör den, ta från den och/eller följ den om du vill ha nya låtar också! :yeahbaby: Och återkom om du har fler tips!

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...