Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

"Itunes kunde inte säkerhetskopiera iPhone-enheten eftersom den in


Caroline air

Rekommendera Poster

Caroline air

Sedan jag uppdaterade min iphone 4S till OS 8 i sep 2014 kan jag inte säkerhetskopiera min iphone. Felmeddelandet; "Itunes kunde inte säkerhetskopiera iPhone-enheten eftersom den inte ställts in än.

 

Jag har försökt med Apples support; https://support.apple.com/sv-se/HT203271

 

men får det inte att funka. Någon som har mött samma problem el som har en bra lösning?

 

Funderar på att byta mobil och det skulle vara smidigt att ha en säkerhetskopia.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

davidredjoy

- Felmeddelandet; "Itunes kunde inte säkerhetskopiera iPhone-enheten eftersom den inte ställts in än."

 

Detta låter ju nästan som om den inte blivit använd sen den uppdaterades? Har du loggat in på iCloud och stält in alla inställningar och sånt på den efter den uppdaterades så att den är användbar?

 

Lite mysko, för den borde inte ens gå att försöka säkerhetskopera om inte detta gjorts...

 

För säkerhets skull borde du kanske dock gå igenom alla inställningar och se så att du är inloggad i iCloud, se så du kan skicka iMessage eller ringa med den o.s.v....

 

Kan du itne det är det ju något som "inte ställts in än" men annars har jag ingen info alls tyvärr....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Caroline air

- Felmeddelandet; "Itunes kunde inte säkerhetskopiera iPhone-enheten eftersom den inte ställts in än."

 

Detta låter ju nästan som om den inte blivit använd sen den uppdaterades? Har du loggat in på iCloud och stält in alla inställningar och sånt på den efter den uppdaterades så att den är användbar?

 

Lite mysko, för den borde inte ens gå att försöka säkerhetskopera om inte detta gjorts...

 

För säkerhets skull borde du kanske dock gå igenom alla inställningar och se så att du är inloggad i iCloud, se så du kan skicka iMessage eller ringa med den o.s.v....

 

Kan du itne det är det ju något som "inte ställts in än" men annars har jag ingen info alls tyvärr....

Hej tack för svar! Ja det är jättekonstigt då jag hela tiden varit inloggad i icloud och imessenger osv fungerar som vanligt. Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra utan får nog byta telefon utan ny säkerhetskopia. Kan ju vara bra att rensa ut lite också ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...