Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Arvtagare till Entourage?


jolunda

Rekommendera Poster

Jag minns de glada dagarna när Entourage fortfarande fanns i kontorsvärlden. Jag hade aldrig riktigt behov av den mjukvaran när den stöddes, men jag har dragit på mig ett sånt behov nu.

Jag har letat med ljus och lykta i flera år efter en applikation som gör det jag vill:

Prioritetsordning:

 

1. Mailklient som hanterar kalender (i traditionell spaltvy - ej Omnifocus) OCH uppgifter, gärna kontakter också

2. Kategorisering/taggning av kalenderhändelser, mail och uppgifter

3. En vy där man kan se allt innehåll i varje tagg (kalenderhändelser, mail, attgörauppgifter, kontakter)

4. Totalsynk mot iOS

 

Jag har efter åratal av research och letande fortfarande inte hittat nåt alternativ. Outlook når långt, men där får jag inte totalsynk mot iOS om jag inte har något av de epostkontona som deras iosapp stöder.

 

Visionen:

1. Du sitter på avstämningsmöte efter ett långt projekt, och vill ha en översikt över vad du gjort under projektets gång.

2. Du har ett nytt projekt med liknande innehåll och nya människor. Du ser vilka processer som kan komma att behöva genomgås

3. Du är mitt i ett projekt och behöver en översikt över vad som är klart, och vad som ska göras, och när nästa möte är planerat.

 

Nån som kan hjälpa till?

 

Johan

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...