Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hej det är jag! Är det du?


Pc-Fan

Rekommendera Poster

Det var jag som stod där i butiken och tänkte att en dator med en logga i form av ett regnbågsfärgat äpple kan omöjligt vara seriöst.

 

Det blev en PC så klart och den trenden höll i sig i många år och många ominstallationer. Jag kan konstatera att jag lärde mig en hel del under den tiden. Det får jag ändå ge Microsoft.

 

Nu har jag kört Mac sedan 2010, de har ju bytt logga så det känns inte lika oseriöst längre.

 

Visst händer det att jag får göra ominstallationer även nu, men det beror mest på att jag varit inne i terminalen o petat. Dock tycker jag att det blivit lite ostabilare programvara med lite mycket lull-lull på sista tiden.

 

Jo då jag har fortfarande någon Pc som jag testar lite nya saker med men det bara på lek.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen, vi är några stycken som pysslar lite med PC också, sedan gammalt, men mest i olika former av Linux som operativsystem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen! Lustigt, jag köpte min första egna Windowsburk just 2010. Barnen och spel... Annars är det Mac som gäller, till och med och slutligen Mavericks, fast jag fuskar med Linux också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej o tack för det varma mottagandet! Jag letar förtvivlat efter en lika söt avatar som ni har!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej o tack för det varma mottagandet! Jag letar förtvivlat efter en lika söt avatar som ni har!

Välkommen i gänget.

 

Du kan väl ta en bild på dig själv. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Willkommen, bienvenue, welcome!

Fremde, etranger, stranger.
Glüklich zu sehen, je suis enchante,
Happy to see you, bleibe, reste, stay.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen i gänget.

 

Du kan väl ta en bild på dig själv. :)

Jo men detta är ju ett seriöst forum inte seriesidorna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Willkommen, bienvenue, welcome![/size]

Fremde, etranger, stranger.[/size]Glüklich zu sehen, je suis enchante,[/size]Happy to see you, bleibe, reste, stay.[/size]

_ ._ _._. _._

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...