Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

varför vill inte min iMac uppdatera pages?


Cege

Rekommendera Poster

Jag har en ny iMac och fick en notis om att det fanns en uppdatering för pages att hämta på App Store. När jag klickade mig fram och agnav mitt apple id så fick jag följande svar:

Uppdateringen är inte tillgänglig för detta Apple-ID eftersom objektet köptes av en annan användare eller så har objektet återbetalats eller avslutats.

 

jag har inte pages på ngn annan enhet, har bara ipad och iphone där jag aldrig använt programmet.

 

Ngn som vet hur jag ska göra för att få igenom uppdateringen?

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avinstallera Pages och köp/ladda ner det på nytt med ditt nya/nuvarande Apple-Id

OK, och då kan man alltså ladda ner det gratis från app-store?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK, och då kan man alltså ladda ner det gratis från app-store?

Bara om du köpt det tidigare med ditt nuvarande Apple-ID eller knutit Pages till ditt nuvarande Apple-ID i AppStore vid köp av ny dator efter 22 oktober 2014 eller när nu Mavericks släpptes där iWork apparna ingick gratis.

Annars är det till att slanta upp för apparna igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara om du köpt det tidigare med ditt nuvarande Apple-ID eller knutit Pages till ditt nuvarande Apple-ID i AppStore vid köp av ny dator efter 22 oktober 2014 eller när nu Mavericks släpptes där iWork apparna ingick gratis.

Annars är det till att slanta upp för apparna igen

ok, tack för tipset. av ngn mystisk anledning funkade uppdateringen ändå när jag gick in på App Store igår men då vet jag till en annan gång =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, tack för tipset. av ngn mystisk anledning funkade uppdateringen ändå när jag gick in på App Store igår men då vet jag till en annan gång =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...