Ingenkoll Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 Tjenare Nu är det så att en jäkligt skön brud skrev in sitt nummer i min telefon igår, men kan tyvärr inte hitta de pga buggen .. Har märkt att när man skriver in numret först och sedan trycker spara så kommer hamnar de aldrig inne på mina kontakter .. Man måste gå in på kontakter först och sedan trycka plus tecknet och lägga in numret .. Då funkar de Aah .. Men nu kan ja inte hitta numret iallafall , men de ska va sparat någonstans .. Har även andra nummer jag har sparat men inte kan se .. Någon som vet hur man åtgärdar detta? Är det kört eller går de få tillbaka ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirKnasen Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 Kontakter->Grupper->Visa alla kontakter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingenkoll Posted January 3, 2015 Author Share Posted January 3, 2015 Funkar faktiskt inte , får upp Facebook och outlook kontakter när jag trycker "visa alla kontakter" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingenkoll Posted January 3, 2015 Author Share Posted January 3, 2015 Hittade de nu! Mobilen va inställd på att spara nya kontakter i gruppen "outlook" , tack för hjälpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.