MacWorld forum Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Agnes

Tele2:s nya abonnemang

Rekommendera Poster

Det går tydligen inte att teckna abonnemang för endast samtal och sms med Tele2:s nya.

Jag skulle nyss beställa ett åt maken, som skaffat smartphone och vill byta från ett urgammalt telenorabonnemang. Han vill prova om han klarar sig med bara wifi. Innan jag skulle avsluta beställningen fick jag detta meddelande:

Du kan inte slutföra beställningen eftersom du ännu inte valt vilket datapaket du vill ha.

Tyvärr hade supporten stängt och när jag skulle skriva ett mejl, så gick det bara att ställa frågor inom redan färdigformulerade ämnen. :irriteradtjej:

Grått nytt hår allesammans!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hur mycket ringer din make?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hur mycket ringer din make?

Mellan tummen och pekfingret: ca 5-6 timmar/månad

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om det är Tele2 som han är intresserad av kan jag ha en bra deal. skicka ett PM till mig. Jag har ett som jag EVENTUELLT skall säga upp

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

DEt verkar inte som någon har ett abb utan surf. Helt enkelt för att många surfar inte med telefonen som jag och då blir det ren vinst på de pengarna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om det är Tele2 som han är intresserad av kan jag ha en bra deal. skicka ett PM till mig. Jag har ett som jag EVENTUELLT skall säga upp

Tack för erbjudandet men nu har han bestämt sig för att ta det minsta surfpaketet i alla fall.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu