Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tele2:s nya abonnemang


Agnes

Rekommendera Poster

Det går tydligen inte att teckna abonnemang för endast samtal och sms med Tele2:s nya.

 

Jag skulle nyss beställa ett åt maken, som skaffat smartphone och vill byta från ett urgammalt telenorabonnemang. Han vill prova om han klarar sig med bara wifi. Innan jag skulle avsluta beställningen fick jag detta meddelande:

 

Du kan inte slutföra beställningen eftersom du ännu inte valt vilket datapaket du vill ha.

 

Tyvärr hade supporten stängt och när jag skulle skriva ett mejl, så gick det bara att ställa frågor inom redan färdigformulerade ämnen. :irriteradtjej:

 

Grått nytt hår allesammans!!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mycket ringer din make?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mycket ringer din make?

 

Mellan tummen och pekfingret: ca 5-6 timmar/månad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är Tele2 som han är intresserad av kan jag ha en bra deal. skicka ett PM till mig. Jag har ett som jag EVENTUELLT skall säga upp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DEt verkar inte som någon har ett abb utan surf. Helt enkelt för att många surfar inte med telefonen som jag och då blir det ren vinst på de pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är Tele2 som han är intresserad av kan jag ha en bra deal. skicka ett PM till mig. Jag har ett som jag EVENTUELLT skall säga upp

Tack för erbjudandet men nu har han bestämt sig för att ta det minsta surfpaketet i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...