Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur gör jag för att läsa MacWorlds digitala magasin på min dator?...


Zafir

Rekommendera Poster

...eller är den bara till för iPad?

Borde förresten inte MacWorlds redaktion vara mer intresserade av att få nya prenumeranter? En svårhittad sketen länk längst ner på hemsidan är allt som indikerar att MacWorld överhuvudtaget går att prenumerera på. Inget info om aktuellt nummer eller kommande nummer på hemsidan. Är tanken att pengarna enbart ska dras in på reklam via hemsidan i framtiden? Jag tillhör dem stofiler som uppskattade att få papperstidningen och var villig att betala för den och ser egentligen inget mervärde i att läsa tidningen på en liten iPad skärm, men vad gör man. Har också kommit på mig själv med funderingar om det är värt att betala 399 spänn om året för detta tveksamma nöje när det digitala gratisutbudet är stort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joel Westerholm

Jepp, ingången till prenumerationssidan och guiden för hur du prenumererar är lite otydlig så det ska vi fixa.

 

Men det går att läsa på datorn också, här är en guide som jag tror besvarar dina frågor:

 

http://mw24.se/digitalamacworld

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...eller är den bara till för iPad?

Borde förresten inte MacWorlds redaktion vara mer intresserade av att få nya prenumeranter? En svårhittad sketen länk längst ner på hemsidan är allt som indikerar att MacWorld överhuvudtaget går att prenumerera på. Inget info om aktuellt nummer eller kommande nummer på hemsidan. Är tanken att pengarna enbart ska dras in på reklam via hemsidan i framtiden? Jag tillhör dem stofiler som uppskattade att få papperstidningen och var villig att betala för den och ser egentligen inget mervärde i att läsa tidningen på en liten iPad skärm, men vad gör man. Har också kommit på mig själv med funderingar om det är värt att betala 399 spänn om året för detta tveksamma nöje när det digitala gratisutbudet är stort.

Skaffa Readly och få Macworld + hundratals andra Magasin digitalt för iOS, Android, Mac o PC för 99kr/mån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...