Arvid Kriklund Posted November 17, 2014 Share Posted November 17, 2014 Jag letar efter en bra alarmclock-app. En som både slår av och på vid bestämda tider, och som då spelar någon av mina favorit spellistor. Jag har laddat ner några applikationer som inte verkar hålla måttet. Finns det någon som hittat en bra sådan app? Jag vill kunna somna in till musik/Radio på kvällen och vakna upp till detsamma på morgonen. Samt kunna få datorn att spela lite nu och då när jag t.ex. är på semester. Kanske kan skrämma en och annan tjuv som lyssnar vid ytterdörren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted November 17, 2014 Share Posted November 17, 2014 Vad har du för operativsystem på din dator? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arvid Kriklund Posted November 17, 2014 Author Share Posted November 17, 2014 Vad har du för operativsystem på din dator? OS X Yosemite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted November 17, 2014 Share Posted November 17, 2014 Denna kanske funkar, trots att det bara står Mavericks? Den kan spela ur iTunes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arvid Kriklund Posted November 18, 2014 Author Share Posted November 18, 2014 Denna kanske funkar, trots att det bara står Mavericks? Den kan spela ur iTunes. Nä det gick inte att installera den p.g.a. okänd upphovsman eller något sådant. Jag trodde mig ha hittat en annan på App Store istället som jag somnade till igår, och vaknade till nu på morgonen. Verkade funka bra tills jag insåg att jag var tvungen att stänga av hela datorn för att få den att sluta spela. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted November 18, 2014 Share Posted November 18, 2014 Du kan ctrl-klicka på programmet i Finder och välja Öppna så går du förbi spärren. Om du vill. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.