Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Nummerpresentatör

wcs

Recommended Posts

Hej!

Min Pappa har gått från Android till iPhone och hade nummerpresentering i sin Android genom Eniros app. Det här verkar inte fungera i Eniros iPhone-app, jag får fan inte till det!!

Hittar inte någon annan app som kan ordna detta heller. Stämmer verkligen detta? Känns ju jättekonstigt..

Mvh Emil

Vad då? Den visar väl numret utan någon app?

Eller menar du NAMNpresentation av nummer som inte finns i adressboken? Ja, då vet jag inte. Har inte det behovet. De telefonförsäljare man inte vill bli uppringd av finns inte på Eniro i alla fall. Inte heller de från "Microsoft support". Och till sist, inte de personer som har skyddade nummer heller (av olika anledningar).

Det finns ingen app till iPhone som automatiskt visar namnet på en kontakt som inte finns i telefonens Kontakter-bok. Det finns applikationer som har förinladdade nr till telefonförsäljare och liknande som man kan hämta hem och då blockera dessa nummer, men ingen som automatiskt kan visa ett namn från ett nummer som inte redan finns i en lista i dessa applikationer eller i iPhones egen lista. Man får söka på numret i Eniros app eller andra liknande app:ar för att få reda på vem det är.

Strider mot apples utvecklarpolicys att en app inte skall kunna spåra vem du ringer eller ringer till dig.. Lite tråkigt, då det är den enda fördelen man ser i arbetstelefonen som kör Android..

Strider mot apples utvecklarpolicys att en app inte skall kunna spåra vem du ringer eller ringer till dig.. Lite tråkigt, då det är den enda fördelen man ser i arbetstelefonen som kör Android..

Tack, de va det jag misstänkte och ville ha bekräftat!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...