Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
zojen

Exchange kalender syncar ej med Yosemite

Rekommendera Poster

zojen

Efter att ha uppdaterat min mac book pro (inköpt för 1 månad sedan) til senaste versionen av OSX yosemite kan så har syncningen av kalendern slutat att fungera. Mailen fungerar utan problem. På min iphone 6 fungerar båda mailen och kalendern utan problem. Har samma inställningar på mac:en.

Jag använder ett exchange konto. Någon fler som upplever detta problem?

 

Lösning??

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Raphael

Logga ut från kontot och sedan logga in igen.. (görs under Systeminställningar - Internetkonton).

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
anli0354

Jag har sanna problem, hjälper inte att logga ut och in igen. Jag har även tappat kalendersunken med iOS enheterna, vilket funkade bra i tidigare versioner.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu



×
×
  • Skapa nytt...