zojen Postad 21 oktober, 2014 Share Postad 21 oktober, 2014 Efter att ha uppdaterat min mac book pro (inköpt för 1 månad sedan) til senaste versionen av OSX yosemite kan så har syncningen av kalendern slutat att fungera. Mailen fungerar utan problem. På min iphone 6 fungerar båda mailen och kalendern utan problem. Har samma inställningar på mac:en. Jag använder ett exchange konto. Någon fler som upplever detta problem? Lösning?? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raphael Postad 21 oktober, 2014 Share Postad 21 oktober, 2014 Logga ut från kontot och sedan logga in igen.. (görs under Systeminställningar - Internetkonton). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anli0354 Postad 22 oktober, 2014 Share Postad 22 oktober, 2014 Jag har sanna problem, hjälper inte att logga ut och in igen. Jag har även tappat kalendersunken med iOS enheterna, vilket funkade bra i tidigare versioner. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.