Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Exchange kalender syncar ej med Yosemite


zojen

Rekommendera Poster

Efter att ha uppdaterat min mac book pro (inköpt för 1 månad sedan) til senaste versionen av OSX yosemite kan så har syncningen av kalendern slutat att fungera. Mailen fungerar utan problem. På min iphone 6 fungerar båda mailen och kalendern utan problem. Har samma inställningar på mac:en.

Jag använder ett exchange konto. Någon fler som upplever detta problem?

 

Lösning??

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Logga ut från kontot och sedan logga in igen.. (görs under Systeminställningar - Internetkonton).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har sanna problem, hjälper inte att logga ut och in igen. Jag har även tappat kalendersunken med iOS enheterna, vilket funkade bra i tidigare versioner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...