Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
thomas@openspaceconsulting

Word 2011 låser sig då och då, på min Mac

Rekommendera Poster

Har en Macbook pro sedan några år. Har officepaketet installerat men har hela tiden haft problem med Word 2011 som låser sig då och då. Det verkar vara speciellt när jag klipper, klistrar, markerar o flyttar info mm

Då kommer hjulet upp och jag tvingas tvångsavsluta. Så det är första frågan, någon som vet vad problemet kan vara?

Den andra frågan: Häromsistens när det hände fanns ingen autosparad version så jag fick skriva om en offert från början )-: Klantigt att inte spara emellan men så var det (-: Tidigare har jag oftast hittat en autosparad version i vänsterlisten men inte när det sist hände vilket var lite surt. Jag hade sparat ner dokumentet när jag startade men sedan inte sparat någon mer gång förrän det hände.

Tack på förhand/Thomas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Alix

Postar du frågor om Word 2011 för Mac i Windowsdelen? Eller menar du Office 2010 i Windows? Om det gäller Windows så hittar du instruktioner här. Om det gäller Mac rekommenderar jag att du avinstallerar Officepaketet med den inbyggda assistenten (eller med typ AppCleaner) och installerar om.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

OK, det är Word 2011 för Mac jag menar. Tack för tipset! Hmm jag köpte ju programvarorna online, är det nåt trubbel med att installera om? Minns inte om/var jag sparat ev lösenord mm

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...